vår(t) london

På senaste tiden har jag gjort lite olika saker. Jobbat förstås, men en hel massa annat också. Hängde en dag i bla Green Park med Rapha. Allt var fan soligt och roligt den dagen.
Kristin och jag firade att hon fått jobb genom att hitta världens finaste gatumusiker. Han hade brabra skägg och kom från Irland. Kolla sötisbarnet som ger honom pengar!
 
!!!!!!!Fredagen den 27 mars fyllde jag 20!!!!!! Firades med god frukost och fina presenter!
Fick det här collaget av Mando:
SÅ BRA.
 
Spenderade dagen med Madde-
- och gjorde diverse saker. Exempelvis drack goda drinkar på våning 32 i the Shard:
Ganska cool t.
Flera superbästa firade mig under kvällen och natten och ah, det var svårt att inte sprängas av tagg.
Hahaha, ja.
Mådde sisådär dagen efter så kollade på Tarzan med Kristin - som somnade. Aja. Fortfarande bäst film.

Lördagskvällen ägnade jag åt att äga hårt tillsammans med Fiina:
med flera!
 

OCH på söndagen kom ADAM och hälsade på!!! Jag var ledig tills på onsdagen så han stannade här och myste med mig ända tills dess.
Han är världens bästa. Och vi åt frukost en dag på ett cykelkafé som var sååå mysigt?! Plus att deras kaffe var n i c e.
 
Gick till jobbet tidigt en morgon.
 
Fick bilder skickade från släkten och familjen som firade påsk i Kittelfjäll och kände att: jo, de saknar jag ändå allt!
Tur att skype finns:
<3 <3 <3 <3 <3
 
I lördagskväll lagade jag middag och gick ut med Malena och Anna. Här är Anna, kolla fin och glad:
Vi hade det jättekul och tappade bara bort varandra i cirka en timme på klubben. Well, well.
 
Camden och Kentish Town som är områdena jag bor i/vid/mittemellan är jättefina:
Lagar även god mat och läser bra böcker!!
 
Imorse när jag väckts av Raphaelle som stormat in och ut genom rummet (det var kul att se dig!) innan hon for till jobbet så kokade jag kaffe, packade matsäck, gick på yoga, köpte juice och begav mig sen ut på äventyr upp till Parliament Hill i Hampstead Heath pga SOLEN VAR FRAMME OCH VINDEN VAR STILLA!!??
Satt i solen, läste, lyssnade på musik, drack kaffe och myste sönder i flera timmar. Wow, den här dagen alltså.
 
Mår alltså bra och trivs också bra. PUSS

Kommentera?

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv