∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Bilderna är inte mina utan Linns och är tagna på en av mina bästa dagar under sommaren mellan åttan och nian. Jag gick fyraveckorskonfirmationslägret på Norrbyskär och en söndag i slutet av månaden kom tre av mina favoriter på besök med godis, pizza och mjölk i väskan.
 
Saker och ting är så konstiga nuförtiden. Typ igår. Åt världsgod frukost med en världsbra person, for till skolan och grätgrätgrät i timmar, åkte och körde roller derby i flera timmar, kom hem och bokade en resa till London bara sådär.
 
Annars dricker jag kaffe, lyssnar på taggmusik inför Bråvalla, tittar på nostalgifilmer och kan verkligen inte hitta tid å plugga. Mycket är bra. Ah, nästan allt känns fan fint. 

Kommentera?

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv