torsdagsnatt aka pluggnatt?

Igårkväll vid 23-tiden kom Raphaelle och jag hem från att ha firat bästa Annas 19årsdag. Då bredde vi ut oss på köksbordet redo för att plugglana. Skratta ni. Det är ej ett skämt. De övre bilderna är från någon gång närmare halv 1 då jag äter lakrits.
Här är klockan strax efter 1 och vi varvar varannan kaffe varannan vatten.
Ett tag senare var Skrållan cirka jordens mysigaste. Alltså SKRUFFSII vilken sötnöt hon är.
Strax innan 3 var vi ordentligt trötta och ordentligt less på läxor...
... så då plockade vi fram kvällsfika!
Det var gott. Och kul.
Och juste. Raphaelle går inte att beskriva på annat sätt än att hon helt seriöst är skatten i änden av regnbågen.
Efter kvällsfikat bestämde vi oss för att kämpa sönder.
Vilket höll i nästan två timmar! Klockan 5 sa Raphaelle tre gyllene-mitt-i-prick citat:
- Jag börjar bli lite less nu.
- Jag är kissnödig hela tiden.
OCH:
- Jag har ont i magen! Har druckit för mycket kaffe..
 
Jag kunde inte annat än hålla med. Hon plockade ihop sina saker och kröp till kojs för att åtminstone få någon timmes sömn.
Klockan halv 7 vart jag klar med en 10-sidors rapport och kände mig ungefär JÄTTEglad och JÄTTEtrött.
 
Utomhus var det solig storm och vi hade turen att få motvind hela vägen till skolan. Resten av dagen har varit ett emotionellt kaos iom tröttheten men för det mesta har jag varit glad och skrattat megamycket. Så, åh. BRA DYGN å nuuu (efter en till uppsats inlämning om tre timmar) är det helg å DÅ SKA JAG SOVA.
 
Mmmmmmmm.

Kommentera?

Postat av: Busmalla

Bra jobbat! Snyggt att du blev färdig! :D Vila nu. Sömn är viktigt ;). Puss!

Svar: Tack!!!!!!!! Ja, nu har jag 10h ostörd sömn framför mig😍😍
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-03-15 00:13:10

Postat av: Raphaelle

OMG we did it!!! Det var nice, men jag vill itne behöva gör det någonsin igen!! Kommer dock behöva det......
ÅH, DU ÄR SÅ FIN!

Jag gillar hur vi successivt ser tröttare och tröttare ut :D

Svar: Förstår exakt hur du tänker!!! Det var bra jobbat men det var också skräck..
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-03-15 07:26:39

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv