tisdagstankar

Visste ni att avokados studsar jättebra? Jag hade precis skalat färdigt min som jag skulle äta till frukosten då den hoppar ur mitt grepp och studsar runt i köket.
C-razy. 

Oskar cyklade för en stund sen iväg till universitet. Efter ungefär en kvart är han hemma igen och när jag frågar varför svarar han: "Jag glömde borsta tänderna". Och vipps är han på cykeln igen.
C-razy. 

Igår och idag är vi lediga från skolan pga utvecklingssamtal. Jag hade mitt igår- det var seriöst ett skämt. "Hur mycket skitsnack tål Cajsa?" kan vi kalla leken min handledare lekte.
C-razy.

Hursom: jag hanterade min ilska över det mötet med att skatea i den tomma idrottshallen.



Och ja, juste! Lisa färgade mitt hår i lördags å det blev fint.

Nu ska jag krypa ner under en filt med en kopp kaffe och göra läxa. Mmmhm.

Kommentera?

Postat av: Malin

Åh, du är bäst. Längtar efter att få prata med dig!! Och älskar, verkligen älskar att Oskar vände om för att borsta tänderna!!! Hälsa honom det. Att borsta tänderna är lätt en av mina favorit morgonsysslor. Efter att äta frukost såklart. Det är en solklar etta.

Svar: Det ska jag hälsa honom!!! OCH ja, att borsta tänderna är det bäääästa!!!!!!!! Saknar dig och längtar också efter att då prata med dig!!
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-03-19 11:44:15

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv