Katterjåkk/Riksgränsen 2014

Vi kom hit i lördags och åker hem igen nu på lördag. Precis som varje år är det tusen gånger vackrare än vad jag minns det och den här veckan har solen varit framme varje dag.
Snöunderlaget växlar mellan hårt och löst men för det mesta går det riktigt bra att åka hursomhelst. Hela min kropp skriker av träningsvärk och varje kväll somnar jag på nolltid.
När vi inte är i backen dricker vi kaffe, ser på film, bastar, spelar bluff och pratar.
Idag har vi tagit sovmorgon då det blåser så mycket ute att de flesta liftarna står stilla. Så vi har kört ett yogapass och ätit frukost (med kaffe) och sitter just nu och avvaktar vädret. 
Allt är bra och jag mår himla fint av luften, miljön och rutinerna.
 
Bilderna är från i tisdags då vi gick upp på Nordalsberget för att sen kunna surfa hela vägen ner. Bästa. Turen. Någonsin.

Kommentera?

Postat av: Kusinvitamin (Malin)

Vilket underbart inlägg! Önskar att jag hade kunnat vara med er där! Ni ser ut att ha det så kul tillsammans... och åkningen - bara åh :')

Publicerad 2014-03-07 20:03:10

Postat av: saga

alltså waaaow. WAAAAAOW.

Svar: yeaaaaah buddy
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-03-10 13:20:35

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv