~livin' la vida loca pt.2~

Så idag har jag kört en glass-bottomed-boat med två knäppgökar.
 
Över dagen åkte familjen och jag från Playa del Carmen - som ligger på Mexicos sydöstra kust - ut till ön Cozumel som ligger strax därutanför. Det var en gigantisk katamaran som vi åkte med och för första gången på ett par tre-fyra dagar regnade det inte (så mycket)! Tyvärr var det exakt omöjligt att njuta under färden pga ville kräkas hela tiden. Det har varit jättestora vågor på havet these days vilket är KUL att bada i men INTE KUL att åka storbåt i.
 
Hursomhaver så vart dagen finfinfin iallafall! Så snart alla slutat må illa vandrade vi runt och mamma och pappa pekade på gatorna och torgen de gått längs för 21 år sedan. Efter lunch for vi ut på en fyratimmars snorkeltur vid ett utav jordens finaste rev (var det någon som sa och DAMN vad jag håller med) i båten på bilderna ovan. Och det var SÅ häftigt och åh. Ni ska få se bilder nån gång.
 
Juste. Flyget går hem till Sverige i övermorgon. Jag tänker nog inte följa med då. 

Kommentera?

Postat av: katarina

alltså det här med att komma hem till ett kallt sverige??? varför bara

Svar: ELLER HUR?!?! Sååååå knäpp grej.
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-01-09 16:52:19

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv