Jag har slutat med söndagsångest

Det här är min favoritplats i hela mitt hus. Både för att fotografera och för att sitta i. 
 
Jag vill skriva någonting om vad jag känner exakt nu men det hela kommer att låta så cheesy. Idag känner jag att faaan vad livet är bra och faaan vad jag är bra. Antingen kan man tänka att man ångrar saker och ting eller så kan jag tänka att shit vad mycket jag har gjort och shit vad mycket mer jag kan göra.
Vill göra.
Kommer göra. 
 
Om några månader tar jag studenten och fy fasiken vad häftigt det kommer att bli.
 

Kommentera?

Postat av: Raphaelle

Oj, det var längesedan sist jag var hemma hos dig!

Publicerad 2014-01-29 11:23:11

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv