tionde november

I fredagskväll låg jag hemma sjuk och tyckte synd om mig själv. Åt lite vindruvor med kolasås på och så vidare. Såg cirka så här miserabel ut:
 
Så fick jag nog: hoppade i en klänning, sminkade mig och for på 19-årsfirande för Noomi med tema 20-tal.
OBS photobooth gör ej klänningen rättvisa. Den är megafin.
 
ANNARS DÅ är det sisådär. Jag är fortfarande sjuk, har fortfarande massor att ta tag i och det är fortfarande långt kvar till studenten. Jag gråter och skrattar, sover med kompisar och är sällan ensam, kollar på film och dricker kaffe. Lisa och Anna är hemma med feber och utomhus är det slaskväder överallt. Saker och ting är som vanligt fast också verkligen inte.

Kommentera?

Postat av: Malin

Fina kusin! <3 Kämpa på med skolan i veckan, vi ses på torsdag!!!

Publicerad 2014-02-11 09:58:09

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv