programuppdatering för iPhone (7 timmar återstår)

Jag sitter och väntar på iTunes som försöker uppdatera och återställa min mobil. Raphaelle sitter och tittar på youtubeklipp. Vi gick upp för flera timmar sen för att carpa dagen fullt ut. Det gick väl sisådär.
 
Helgen som passerade var helt urflippad: positivt absurd på alla håll och kanter. Tänk vad en stängd tunnelbana och en helgul dörr kan göra för att totaländra en kvälls uteplaner. För, att klockan fyra på morgonen befinna oss i en luxuös lägenhet i South Kensington med gratis champagne, gourmetfyllekäk och backgammon som underhållning, var inte direkt något vi utstuderat i förväg.
 
Att laga veglasagne hos min mammas jobbarkompis i söndags var vi desto mer beredda på, men att den skulle bli världens godaste eller att Raphaelle skulle börja gråta till den brittiska motsvarigheten av Let's Dance för att "the people on TV are just so happy" (välkommen till min värld), hade vi heller inte räknat med. Men vi klagar inte, ånej, vi bara skrattar oss till sömns varje natt för att allt är så knasigt, knäppt och fantastiskt jävla asnice.
 

Kommentera?

Postat av: Elvira

SNYGG!!!

Svar: THANK U!
Cajsa Ottander

Publicerad 2014-12-16 20:00:05

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv