höstlov och årlig tradition

För två år sedan på höstlovet åkte Lisa, Anna, jag och några till på en dagsutflykt till Paradisbadet i Örnsköldsvik. Det var det häftigaste dygnet på hela lovet och det såg ut såhär:
 
För ett år sedan åkte Lisa, Anna och jag till Höganäs (Skåne) och till Köpenhamn. Det var den längsta resan bort jag nånsin gjort med bara kompisar och lätt höstens grymmaste. Det såg ut såhär via min telefon:
 
Nu är det höst igen och om 18 dagar åker vi till Berlin. Lisa, Anna och jag.
 
jävla
bäst.
 

Kommentera?

Postat av: Anna

Aaaaah!! Så fint!
Och btw varför ser ja ut som en opererad kines på bilden i tågstationen??? Haha nåväl

Svar: haha jag har ingen aning, jag tror det blåser. men huruvida det är en relevant förklaring eller ej vet jag inte!
Cajsa Ottander

Publicerad 2013-10-08 08:08:23

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv