ytterligare en sån där dag

Jag tänker lite på hur mycket jag hatälskar såna här dagar. Ta det inte fel, klart jag älskar att vara ledig. Men i slutet av dagen då jag jämför hur mycket jag faktiskt gjort med hur mycket jag hade planerat att hinna, så blir jag alltid lika less. Kan någon därute snälla förklara för mig, hur och varför timmar går så jäfvla fort?
           
 
 
Annat, lite mer postivt angående den här dagen är att som någon sade "det är alltid fint väder på första maj!". Och det har det varit, mmm.
          
Vad mer? Jag sprang en mil för första gången idag. Med pappa som kanin kom vi hem strax under timmen och det känns ungefär megaskönt.
          
Jag hade en hel massa smarta saker att säga exakt här, men nepp, inte kommer jag ihåg det inte. Hade en trevlig valborg och så iallafall! Och glad första maj på er typ. Vet inte om jag vill gråta, skratta eller spy vid tanken på att det snart är juni och sommarlov. Åh herre alltså.

Kommentera?

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv