I just want to have a good time - can't I have fun for the rest of my life?

Så i onsdags var en trevlig kväll. Himlarns megamystrevlig till och med!
Saga, Lisa, Anna och jag picknickade frukt och bröd och kladdkaka och mm.
Sen bröt Anna av sin plastgaffel.
Och det var roligt.
Det var molnigt och soligt men varmtvarmtvarmt ändå.
När picknicken tog slut och vi hade fått vårt kaffe så skyndade vi till bion för att se "The Great Gatsby". Som jag taggat den filmen. OCH SOM DEN VAR VÄRD DET. Så. Fruktansvärt. Bra. Film. När den tog slut vet jag knappt vad som hände. Grät hysteriskt på golvet tillsammans med Lisa medan Saga och Anna fnissade och tog kort. Lustigt så här i efterhand är det i alla fall.
Brabrabäst kväll hursom.

Kommentera?

Postat av: Anonym

Världens bästa kväll!
Dör på mitt asgarv! So fab

Publicerad 2013-05-31 20:38:23

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv