bara sådär sommar

Är man en partypingla så är man bara. Med eller utan feber.
Vad kan en säga om dagen idag? Jag var i skolan (!!!) för första gången på tre veckor. Finfint var det men var typ konstant nervös? Trodde jag hade glömt bort hur en ska bete sig bland folk, men personligen tycker jag att jag löste det rätt galant. Lite nationella, lite massa kramar från alla braiga människor, lite-gömma-sig-på-toan-för-att-inte-börja-gråta-av-stress, en biskvi och ett par trasiga tights senare öppnade jag dörren till mitt rum och kollapsade i sängen. Det känns ju att en kanske inte är lika i form som annars.
 
Här är jag en dag då jag kände mig fin innan jag blev sjuk. Notera att jag har på mig jordens bästa tröja. Festivaltröjan.
Efter jag landat hemma har jag sett på Skins hela kvällen. Ungefär så mycket orkade jag anstränga mig.
(ps är på sista säsongen nu och neeeeej kan det snälla aldrig ta slut?)
 
Har förövrigt gjort en sommarlista, med en massa knas och osammanhängande låtar, men ah. Jag tycker om den. Klicka här om du vill följa dess utveckling. Annars får du sova så gott!

Kommentera?

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv