think less but let it grow like a riot, like a riot, oh

Mycket roligt har hänt på sistone! En hel del jobbiga saker också men framförallt bra. Till exempel så fyllde världens bästa Annapanna 18 en onsdag för enochenhalv vecka sen.
Då var det soligt, vi var glada, rebelliska och firade dagen på bästa sätt under lunchrasten.
I lördags drack jag kaffe på diverse fikaställen, pratade och log en massa. Det var skönt och jag kände mig lite småsöt i klänning.
Den kvällen spenderade jag med Lisa och Anna. Vi åt mat, fnissade, lyssnade på musik och piffade oss inför kvällen.
Det var nämligen så att Hanna i klassen hade fyllt år och skulle firas med ett typiskt 90tals barnkalas.
Åh. Fin kväll minsann.
 
I söndags var det St Patrick's och det firades sedvänligt med Johanna, gröna kläder, gröna skålar och grymmaste filmen nånsin.
 
Nu ska jag äta den här apelsinen, fortsätta strunta i att göra läxor och kolla på the perks of being a wallflower. Ciao!

Kommentera?

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv