småsaker som totalhöjer mitt humör

♣ Till exempel att inte tvätta håret på massa dagar.
 
♣ Eller som att lyssna på den här låten sjuttioelvatusen gånger om.
 
♣ Eller det fina i att mina föräldrar gav mig utegångsförbud ikväll, tände ljus och utmanande hela familjen i kort istället för att titta på tv.
 
♣ Det faktumet att jag imorrn äntligen kommer kunna vara on skates igen.
 
♣ Att åka buss hand i hand med värsta bästa vännen, studera näsborrar och skratta åt knäppa sms.
 
♣ Eller som att det inte gör någonting att mina småbröder sitter så mycket vid datorn för när jag kom upp ikväll så spelade den ena Tomb Raider (aka världens bästa spel) och den andra tittade på Capoeira videos (aka världens bästa sport) där. Och det kan jag väl ändå inte be dem sluta med?
 
♣ Och att jag, på onsdag, fyller 18 år. A R T O N. Shitpommes alltså.

Kommentera?

Postat av: Fanni

SÖT BABYBILD PÅ DIG!!

Publicerad 2013-03-26 10:21:03

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv