påskhelgen och kaffe i mängder

I torsdags hade jag en himla fin kväll. Med två snygga tjejer i varsin hand skrattade och dansade jag hela natten. Efter inte så särskilt många timmars sömn åt Anna och jag godaste frukosten. Seriöst, pappa hade gjort kaffe och det var gott. Hursom stuvade familjen in sig i bilen och rullade ut till jordens bästaste plats.
Där var kusinerna också.
Vi stod på huvudet, åkte skidor, brottades och sånt.
Åt mat gjorde vi också.
I lagom tid med att vi skulle åka hem så började det snöa, storastora snöflingor och då kändes det som att det var jul.
Resten av helgen har varit minst lika härlig och har bestått av skidor, god mat, bastu, snörugby, film, godis, kaffe och brädspel med kärakära övikskusinerna.
 
Nu är jag gladast för ikväll ska jag träffa Linn. Det blir fint!

Kommentera?

Postat av: Anna

Glada dagar nu för tiden!! Fan så gött <3 puss på dig!

Publicerad 2013-03-31 19:52:58

Postat av: JO

varför har jag inte varit inne på din blogg tidigare? Vi saknar er och påskbordet / O i france!

Svar: tja kusino! vet ej! kul att du hitta hit :D
Cajsa Ottander

Publicerad 2013-04-01 18:19:15

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv