ett jävla übernice år kvar, tjalalalalaa

Idag var det skolavslutning och jag kan inte riktigt förstå det. Har jag verkligen gått två år på gymnasiet? Och har jag VERKLIGEN bara ett år kvar? Crazy.
Här är klassen min. Den tycker jag himlahimla mycket om. Vi är cirkus bäst (-->borde så bli en cirkusgrupp och kalla oss själva det).
Så tog treorna studenten också. Och det regnade givetvis! 
Den här synen, hur alla familjer och vänner lyfte upp sina plakat mot sina studenter när de kom utspringandes! Så. Fint.
 
Vid tre for jag hem till min kärakära Elin som tog studenten idag och åt himmelska pajer, tårtor och kopp efter kopp med kaffe. På väg dit blev jag dock jämförd med ett kalhygge av en random på bussen. Lite lustigt sådär.
 
Åh, juste imorrnbitti drar jag. Ses om ungefär en månad peepz. 

Kommentera?

Postat av: katarina

ha det så himla bra på hultis!!!

Publicerad 2013-06-13 13:51:39

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv