play that funky music

Fick 'du är bäst' choklad av en hemlig beundrare idag. Kände ba: m m mmm du också!
 
Annars då?
  • Lyssnar på A-teens och Gyllene Tider mest hela tin. 

  • Cyklar fram och tillbaka till stan så mycket att jag kan vägen utantill. Haha lol, menar givetvis: i sömnen.

  • Tar okloka beslut och fördriver alldeles för mycket slötid - men en är väl inte rebell för intet ändå!

  • Säger hejdå, vi ses (adjö, farväl, godnatt, sov gott min vän - referens till nalle har ett stort blått hus snälla fatta??) till kompisar åt höger och vänster känns det som. Eller nä. Till Linn och Dea än så länge. Men ändå! Det är knäppt som faaan.

  • ÅH JUSTE. Jobbar numera på Bibliotekscaféet..!?!?!?! DET! ÄR TAMETUSIKEN COOLT.

Kommentera?

Postat av: Linn

FAST det är inte hejdå, det är SEE YOU LATER.

Och jag håller med din hemliga beundrare!

Svar: Och det är så himla skönt!!! Du detsamma hörduuuuuuu
Cajsa Ottander

Publicerad 2013-08-14 02:33:42

Postat av: Anonym

hur fick du jobb där?? :)

Svar: jag skulle ha en veckas praktik med skolan i våras, så då gick jag dit, frågade och fick ett ja! var där den veckan och skötte mig tydligen fint för då frågade de i slutet om jag skulle vilja börja extrajobba hos dem nu i sensommar/höst :)
Cajsa Ottander

Publicerad 2013-08-14 12:45:08

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv