tjugonde april

En lördag som den här har jag enbart gjort nyttiga saker. Inte nödvändigtvis nytta kanske, men hursom. Till exempel kollat på Tummelisa, druckit kaffe och längtat till sommaren.

Och så har jag citerat kloka ord från kloka personer på min spegel. Även varit tacksam över att jag har så jävla smarta vänner och hatat på människor som är dumma i huvudet.
 
Klättrat upp i fönstret och läst Oscar Wilde. Fortsatt förundrats av hans fina språk och korkade genustänk.
 
Lyssnat på brabäst musik och taggat festivalsommaren. Sånt, har den här dagen bestått av. Ikväll ska jag på 18årsfirande och umgås med min kära klass.
 
Puss

Kommentera?

Postat av: Paulina S.

Alltså vilka biceps du har kvinnan!

Svar: hhahaha men gudarns tackar!
Cajsa Ottander

Publicerad 2013-04-21 14:02:12

Min profilbild

fantastisk || fenomenal || funkig || fabulös || fantasifull || fräknig || frusen || feminist || fitta

Kategorier

Arkiv